Klachten behandeling

Wij leveren onze Lloyd loom meubelen direct uit onze import aan de consument. Onze meubelen worden zeer goed gecontroleerd  in Indonesië.  Ook controleren wij alles zelf nog weer voordat wij de meubelen uitleveren. Deze uitlevering vindt meestal plaats door ons eigen interne transport. U kunt alles controleren bij deze levering of alles naar tevredenheid is geleverd.  Uiteraard kan er altijd iets misgaan. Wij zullen er dan alles aan doen dit snel en correct op te lossen.

Indien u toch nog een klacht heeft over de geleverde goederen of diensten kunt u dit direct bij de levering kenbaar maken. Indien u na de levering een klacht constateert dient u binnen 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst dit aan ons kenbaar te maken. U dient uw klacht duidelijk en volledig te omschrijven en in te dienen bij Lloyd loom winkel.nl.  U kunt dit dan mailen naar info@lloydloomwinkel.nl

U klacht wordt dan zo snel mogelijk beantwoordt – in ieder geval binnen een termijn van 14 dagen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Lloyd loom winkel.nl  binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lloydloomwinkel.nl.  Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”